Roll up to niezwykle skuteczna reklama, pozwalająca zaprezentować firmę, produkty bądź też wydarzenia w dowolnym miejscu. Stojak z reklamą z łatwością zamontujesz i zdemontujesz, dzięki czemu możesz go przewozić z miejsca na miejsce. Nie jest to więc zaskoczeniem, że są one chętnie wybierane na różnych wydarzeniach, m.in. targach, konferencjach bądź akcjach reklamowych. Sprawdź nasz tekst, by dowiedzieć się czegoś więcej na temat rollupów.
Czym jest roll up?
Zacznijmy od podstaw i wyjaśnijmy, czym tak dokładnie jest roll up. To stojak reklamowy, którego konstrukcja pozwala na łatwe i wygodne składanie oraz rozwijanie. Dzięki temu możesz bez problemu przewozić reklamę na kolejną branżową imprezę, na której chcesz promować swoją firmę.
Roll upy powstają z różnych materiałów, na rynku znajdziesz stojaki wykonane z m.in. poliestru, polipropylenu, flagi materiałowej czy plakatu PCV. Z kolei konstrukcja nośna w większości przypadków wykonana jest z aluminium, dzięki czemu stojak jest lekki.
Tam, gdzie potrzebujesz skutecznej reklamy
Swoją firmę możesz reklamować na różne sposoby. Z jednej strony możesz skorzystać z reklamy w Internecie (dla wielu to ona jest obecnie najskuteczniejsza), z drugiej jest wiele form reklamy, które możesz wykorzystać w realu. Roll up jest tego doskonałym przykładem. Skutecznie przykuwa uwagę odbiorcy, dlatego warto go ze sobą zabrać na konferencje, targi, szkolenia, zebrania branżowe.
Roll up 150×200 i inne wymiary
Roll upy można zamówić w różnych wymiarach, czego doskonałym przykładme jest oferta Avilo. To firma oferująca kompleksowe rozwiązania, w tym właśnie stojaki reklamowe.
W ich ofercie znajdziesz między innymi roll up 150×200, 80×200, 85×200 czy 120×200. Jeśli nie wiesz, który roll up wybrać, najlepiej bezpośrednio skontaktować się z firmą.